18. srpna 2012

Kuřecí maso s česnekovo-citronovou zálivkou a kuskusem

Ahoj, ahoj, ahoj!

Přináším jednoduchý, rychlý, zdravý a vynikající recept na oběd / večeři, po kterém jsem se oblizovala až za ušima :)


Na 1 porci budete potřebovat:
  • 50 g kuskusu (syrového)
  • 100 g kuřecích prsou
  • 100 g na drobno nakrájených rajčat
  • nastrouhanou citronovou kůru
  • petrželku
  • jarní cibulku (na ozdobu)
  • sůl
  • pepř
  • lžičku olivového oleje
  • na zálivku: 
    • stroužek česneku
    • petrželku
    • citronovou šťávu
    • sůl a pepř
    • lžičku olivového oleje
Postup:
  1. Kuřecí maso nakrájíme na nudličky a dáme opéct na rozehřátý olivový olej na pánvičce.
  2. Přidáme rajčata a bylinky a necháme chvíli vařit.
  3. Podle návodu si mezitím připravíme kuskus a smícháme ingredience na zálivku.
  4. Maso poklademe na kuskus, zalijeme zálivkou a posypeme jarní cibulkou.
Výživové hodnoty:
~ 20 g bílkovin ~
~ 43 g sacharidů (z toho 4 g cukrů) ~
~ 16 g tuků (z toho 1 g NMK) ~
~ 1717 kj / 410 kcal ~

Dobrou chuť! 

6 komentářů:

  1. Tak tohle zkusím :) Kuskus miluju, proto mi každý takový recept přijde vhod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, určitě doporučuju :) Sice se zdá ta kombinace citron/česnek/rajče dost divná, ale chutná fakt dobře! Taky mám ráda kuskus a dělala jsem ho většinou jen s masem a zeleninou, tak jsem hledala něco nového a tohle mě teda velmi příjemně překvapilo! :)

      Vymazat
  2. To vypadá vážně moc dobře, až nebudu vědět, co k jídlu...myslím, že už mám jasnou volbu :D . Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, ráda se podělím o mňamky, na které přijdu :)) :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji, taky to tak chutná! :D Koukala jsem k tobě na inspiraci na kuskus na sladko, to musím taky někdy vyzkoušet :)

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush