7. dubna 2013

Pečení s proteinem: Jablečno-skořicové muffinky!

Krásné nedělní dopoledne!

Jůůů, teď jsem si všimla, že už nás je tu 51! Díky všem!!! :)
Původně jsem chtěla tenhle článek publikovat už včera, ale usnula jsem u učení asi v 10 večer a probudila se ve stejné poloze v 9 ráno :D To se mi fakticky dlouho nestalo... Každopádně k věci! Určitě víte, že i z proteinu se dají upéct/uvařit/uhňácat různé dobrůtky, a já včera jednu takovou pekla na svačinku před cvičením, tak se o ni musím s vámi podělit :)


Jablečno-skořicové proteinové muffinky (7 ks)
  • 1 šálek mletých vloček (asi 90 g)
  • 1 a ½ lžičky skořice
  • ½ lžičky nového koření
  • ½ lžičky muškátového oříšku
  • 2 lžičky prdopeče
  • 3 velké lžíce proteinu (já dala 2 vanilkového a 1 čoko)
  • 3 bílky
  • trocha (mandlového) mléka
  • jablko/jablečné pyré
  • popř. sladidlo dle chuti

Smícháme si nejprve suché a mokré ingredience zvlášť a pak je spojíme dohromady, aby vzniklo hustější hladké těsto. Podle hustoty doředíme mlékem. Vmícháme do nich půlku jablka nakrájeného na koušičky nebo lžíci pyré a nalijeme do formiček na muffiny (docela v troubě naběhnou, takže přiměřeně). Pečeme na 180°C, dokud nejsou hotové (asi 15-20 minut, raději kontrolujeme). Pokud chceme, můžeme ještě před pečením ozdobit mandlemi, skořicí a třtinovým cukrem a podávat s kapkou kokosového mléka jako polevou :)

Jsou opravdu výborné! Neděste se toho, že budou na povrchu tvrdé, uvnitř jsou totiž takové vláčné a gumové díky proteinu :D Snědla jsem ke sváče 2 ještě teplé se lžičkou kokosového mléka a bohatě mi to stačilo, a to jsem udělala 6 kusů, které fakt hodně naběhly, takže příště udělám 7. 

Teď jdu konečně na učení a nebudu prokrastinovat! :D Odpoledne ale asi vytáhnu psíka na procházku, protože nám tu vysvitlo sluníčko a není už taková zima, takže mě to láká ven. Jak vy užíváte neděle? Co pečete dobrého? :)

Zatím se (s)mějte! :)
A. G. ッ

2 komentáře:

  1. Ten bohužel "nepoužívám" ale vypadá to krásně !:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Muffiny jsem ještě nikdy nedělala, vždycky jsem je kupovala, takže se teď zkusím zaměřit na domácí :)

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush