24. června 2012

Prvních pár písmenek na úvod

Zdravím všechny bloggery a bloggerky,

tak i já jsem se konečně odhodlala založit si blog a informovat svět o své cestě za vysněným úspěchem a o všem, co s ním souvisí. 

Už nějakou dobu sleduji různé blogy, které zde můžete vidět jako oblíbené, a připadá mi to hrozně motivující a inspirativní, když se někdo rozhodne se sebou něco dělat a sdílet to s ostatními!
Takže i já se budu snažit přispívat články o mém cvičení, stravování, budu přidávat různé recepty, fitness & healthy tipy atd. Jen doufám, že mě přijmete do své komunity bloggerů, která je dnes dost velká :D
Začnu klasicky nějakým představením mé osoby 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush