10. srpna 2012

THE WEIRD FOG....

Zdravíčko :)

Tohle je fakt depresivní o.O
Tak se musím "pochlubit", jak už dva dny nic nedělám, jen lítám v práci jako blázen sem a tam, nemám ani čas se najíst, nemám chuť a sílu cvičit, cestou do práce a zpět v buse spím, doma ležím s bolestmi hlavy a čajem a čučím na mé milované Přátele (což je jediné plus z celého dne). Fakt jsem si připadala jak v nějakém špatném snu, kde chodím v mlze, a nevím, co, proč a kde dělám. Normálně takhle chcíplá nebývám, ale nějak nemůžu spát, musím pořád myslet na hromadu učení, práci a povinnosti, že mě asi dostihla nějaká migréna, či co... Takže dva dny bez cvičení, ale taky prakticky bez myšlenek a chuti na jídlo, tak by to nemělo mít nějaké závratné následky.
Dneska jsem už v klidu a dokonce mám i chuť k jídlu (opět) :)
Bohužel to moje tělo asi odnese, protože jsme měli v práci konferenci, ze které zbylo hafo jídla, plus měl ředitel narozeniny, takže přinesl jednohubky, chlebíčky, šampáňo... No bylo toho moc a všechno to moc dobře vypadalo a to, co jsem ochutnala, i dobře chutnalo :D Ale co, takhle při pátku si člověk zaslouží osladit si život :) Navíc jsem to stejně z většiny spálila (oooh, I wish :D), protože jsem zas lítala jak blázen nahoru, dolu po schodech, na nákup, s kafem a s občerstvením. Mé skóre činí dnes 15 kafí a 5 čajů a počet dalšího občerstvení a pití nepočítám!

Víkend budu mít ale hezky sportovní a třídenní až do pondělka. Dopoledne si budu dávat Jill (Ri30 L2) a odpo běh, jinak 1. září za běhu umřu a prd uběhnu! Taky něco zdravého navařím a budu se pěkně učit. Dostala jsem spoustu domácí zahrádkové zeleniny, ovoce a ryb, co děda přivezl z Norska, že to ani nemám kam dát, tak budu mít rybo-zeleninové hody! Po zbytek pracovní doby budu teda asi hledat nějaké recepty s rybami a broskvemi :D S těmi to vidím na nějakou dřeň nebo tvarohovou zmrzku a zbytek, co se bude dát sníst, půjde do mých ranních kašiček nebo do nějaké buchty. Nemáte někdo nějaký zajímavý tip, jak udělat nějakou zmrzku nebo něco mraženého z broskví?

Jídelníček si dnes nezapisuji, kalorické tabulky by z toho explodovaly. Jednou se to snad nezblázní. Fakt mi to vůbec nevadí, protože vím, že i tak to dokážu! A jsem od toho totiž jen jeden krůček :) Kde jste Vy? :)

Přeji Vám krásný víkend!!! :))
A. G.

1 komentář:

  1. Ten stav přesně znám, občas to mám taky ;) A ten obrázek je moc pěknej, myslim, že chodim pořád po prvních čtyřech schodech dokola nahoru a dolu :D:D

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush