9. prosince 2012

Žiju a žít budu :)

Ahoj dámy, slečny, bloggerky ze všech koutů naší krásné vlasti!

Po dlouhé době vás zdravím i já! Musím dát blog zase do pohybu, takže na úvod nového rozjezdu pár slov, jež mám na srdéčku. Povím Vám pár novinek ze života jedné bláznivé zrzky, ať jste v obraze.



Takže....

NOVINKA č. 1 - Nová škola!
Na magisterské jsem nastoupila na novou školu, která má úúúúplně jiné zaměření než ta předchozí, ale rozhodně mě víc baví, víc se ke mně hodí a připadám si, že tohle bych mohl být fakt směr, kterým se mám vydat. Je mi sice skoro 23 a asi bych měla vědět, co chci od života, co bych chtěla dělat atd., ale upřímně o tom nemám zatím ani šajna. Ale tuším, že tohle by mohlo být ono :)

NOVINKA č. 2 - Práce = výcuc
Jelikož lítám ze školy do práce, z práce do školy apod., mám celkem hektický a nabitý program, vstávám v půl šesté, domů přijdu v půl sedmé večer a začíná kolotoč doma, nákup, vaření, úklid, zvěř, učení, úkoly, někdy i cvičení (když nepadám na hubu). Samozřejmě mám úplně rozhozený biorytmus, protože spánkový deficit doháním o víkendech přes den, jelikož večer zas chodím ven s kamarády, abych se taky odreagovala. Inu, život pracujícího studenta je těžký.

NOVINKA č. 3 - Životospráva = -100%
Kvůli nedostatku času na sebe klesla má životospráva pod bod mrazu. Mám hroznou pleť, vlasy, nehty, nohy jsem si neoholila už tak měsíc (to jste hrozně potřebovali vědět, já vím), o své nabobtnalé postavě ani nemluvím... Prostě domorodec na entou. K tomu jídelníček jak vystřižený z magazínu amerického životního "anti-stylu", hýbu se tak 3x týdně, ale je to málo a navíc bez správné stravy to skoro nic neznamená. Sem tam se přidá nějaký stres (např. nešťastná láska k tomu nepravému - opět) a jsou tu hladovky, přejídání, bolesti břicha a furt dokola...

NOVINKA č. 4 - STOP!
Ano, rozhodla jsem se, že ještě nechci umřít na zpustnutí těla a duše ani na infarkt nebo žaludeční vředy či obezitu. Rozhodla jsem se, že se uklidním. Omezím práci (dám si menší úvazek, ačkoli ty peníze se hodí, ale nač se honit a přivodit si mrtvici), budu mít taky čas na sebe (budu zase cvičit a dám se do kupy!), zajdu si ke kadeřnici (to především), upravím si nehty a oholím nohy (!!!), úkoly do školy budu dělat včas, začnu jíst normálně a pravidelně, budu si vařit (a taky si to po sobě pak uklízet). A to ne od nového roku, ale od teď! Už dlouho o tom přemýšlím a nic s tím nedělám. Okolo mě je spousta lidí, co dokázali změnit životní styl a jsou spokojení a šťastní, tak proč bych to nedokázala taky?
Koneckonců, s tím jsem tenhle blog zakládala, tak by měl konečně plnit svůj účel :)

Sice mě čekají zápočty a spousta práce do školy, ale protože mě blog baví a pomáhá, budu se mu také věnovat :) Každý týden sem přidám cvičební plán a jídelníčky alespoň ob den, budu si je zase pěkně zapisovat do kalorických tabulek a prostě bude dobře :)

Hodně jsem o tom přemýšlela a řekla jsem si, že to nechce jen dumat, ale hlavně se činit! Už teď pozoruju, že mi jsou těsné kalhoty, že mám nateklý obličej a prostě se celkově necítím v pohodě. Což chci změnit a změním! A nezastaví mě v tom ani nadcházející Vánoce, ani kdokoli jiný.
Jsem zpět plné síle! Chachachachááááááá!!! *evil laughter*


A. G. ッ

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush