30. března 2013

O narozeninách, nemocech, výpadku všeho a neproduktivitě

Ahoj všichni!

Ano, jsem zpátky! Byla jsem delší dobu mimo, za což se omlouvám, ale v tomhle případě jsem byla zrazena veškerými zákony pravděpodobnosti a karmou :D Zpravidla platí, že když člověk něco naplánuje, nebo očekává, že něco bude tak a tak, otočí se to úplně o 180 stupňů a ještě v jeho neprospěch, aneb co se může pos*at, pos*re se :D Na některé lidi prostě platí Murphyho zákony víc než na ostatní a na mě teda obzvlášť, což se ve druhé polovině března opravdu vyvedlo na jedničku s hvězdičkou. Co že jsem to v uplynulých týdnech vyváděla? Račte číst dále :D


NENÍ CHŘIPKA JAKO CHŘIPKA...
Předminulý čtvrtek jsem dorazila domů dosti nachcípaná a "nakašlaná", takže jsem večer odpočívala s čajem, moc se nenamáhala a doufala, že to je prostě nachlazení a že to přejde. Druhý den v práci už jsem měla pocit, že mi ten nos upadne, měla jsem střídající se návaly horka a zimnice, motala se mi hlava, jídlo jsem do sebe cpala vyloženě násilím, ač jsem necítila ani jeho chuť a nemohla ho moc polykat. Doma jsem pak lehla s horečkou a zůstala v posteli až do pondělí, a to v podstatě v bezvědomí :D V následující sobotu jsem měla narozeniny a naplánovanou velikou oslavu, takže jsem se fakt kurýrovala, abych byla fit. Co čert nechtěl, v úterý jsem musela nutně do banky a nakoupit, takže jsem vyrazila mezi lidi. Domů jsem dorazila opět s horečkou, úplně vyždímaná. Druhý den jsem šla zas někam, ve čtvrtek jsem se doma pustila do jarního úklidu a v pátek nakupovala na víkendovou party. Samozřejmě jsem pařila do rána, zapíjela ve velkém a ač jsem celý večer chrchlala a smrkala, hrozně jsem si to užila. Musím se pochlubit, jak úžasné kamarády mám! Dostala jsem tak 10 sklenic burákového másla a poukázku na nákup v M&S!!! :D
Nicméně rána pod pás přišla v 7 ráno, když jsem dorazila domů a zjistila jsem, že mám doma 15 stupňů, protože topení se evidentně rozhodlo, že ho nebaví topit. Stále jsem byla nastydlá a musela jsem v tom doma přežívat. V neděli jsem se vypravila za příbuzenstvem, protože slavíme narozeniny dohromady s mamkou a dědou, takže to bylo taky docela vyčerpávající. Ještě mě napadl jeden geniální nápad, a to zacvičit si, protože jsem samozřejmě po týdnu ležení měla výčitky. Pustila jsem se dopoledne do Jillian Ripped in 30, Level 1, se svou rýmou a kašlem, a myslela jsem, že vypustím duši. Takže cvičit takhle rozhodně nedoporučuji :D
No, každopádně v pondělí jsem šla vesele do práce, kde jsem celý den lítala jak blbec, protože furt někdo něco potřeboval a musela jsem dohánět resty za uplynulý týden, plus jsem začala pozorovat, že se mi dělá boule na krku a že to dost bolí. V úterý jsem ráno zašla k doktorovi, protože boule přes noc nějak narostla, a diagnóza mě dost zaskočila: "Vy máte příušnice jak vyšitý, slečno!"

LEŽET A NIC NEDĚLAT? GRRR!!!
Dostala jsem antibiotika a příkaz nedělat žádnou fyzickou aktivitu a odpočívat a ležet. Cože??? Po týdnu ležení mám ještě ležet??? Řeknu vám, pro hyperaktivního člověka jako jsem já, je tohle fakt noční můra. Nebývala jsem nikdy nemocná, počet mých omluvených hodin na základce i gymplu se pohyboval kolem nuly :D Naštěstí je mi chvílema opravdu zle, kolikrát až na omdlení, a tělo mi vždycky řekne, že si mám dát pohov, když stojím déle třeba v kuchyni nebo doma něco vyvádím. Ale mám výčitky, že nejsem produktivní a nemůžu cvičit a jít ven a tak dále... K tomu si připadám rozteklá a oteklá :/

NÁHODA? I DON'T THINK SO... IRONIC? YES!
Je fakt ironické, že člověk takhle onemocní na 14 dní, během kterých se píšou průběžné testy ve škole, během kterých má své narozeniny, k tomu nemá doma moc velké zásoby jídla, vypoví mu službu topení a poskytovatel internetu :D O2 se totiž rozhodlo, že neplatíme účty, na které máme normálně inkaso a běžně tam odchází peníze každý měsíc stejně, takže nás odpojilo. Tož od předminulé soboty do dnešního dne jsem byla odkázaná na svůj pomalý internet v mobilu, na kterém mi FUP stačí tak na psaní zpráv na Whatsapp a messengeru :D Teď už jsem ale online, takže dokud se nevyléčím, čekejte mou zdejší pravidelnou aktivitu :))
Pretty ironic, isn't it?
A to je vše, co se mi za posledních 14 dní přihodilo :D Myslíte, že je to zajímavé? To jste ještě neviděli, jaké mi s příušnicema narostly boule na krku! Vypadám jako king Jabba :D
Mějte se zatím hezky a užívejte velikonočního prodlouženého víkendu, snad už slunečného a teplého. Já tyhle "svátky" z celého srdce nesnáším, takže jdou mimo mě, ale proč nepřát ostatním, aby je hezky prožili, že? :D

A. G. ッ

2 komentáře:

  1. 7burakovych masel;-))to je dobry.
    Jinak jsem nevedela.ze clovek muze mit priusnice?!neockuje se nahodou proti tomu?
    Tak aspon oslava ze se povedla.
    Tady je pocasi na nic.nesnasim uz zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No očkovaná jsem, ale prý jak jsem byla oslabená chřipkou, tak se ty viry mnohem snadněji projevují :/ Počasí je pěkně na prd, jen co je pravda!

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush