27. dubna 2013

Čajový speciál

Ahoj všichni!

Zdravím takhle při jedné pochmurnější sobotě, prokrastinující a svačící proteinové jahodové smoothie po cvíču s Bobem, který mi dal zas pěkně do těla. A protože je venku pěkně hnusně a mně se nechce nic učit a dělat, tak mám v plánu si zalézt pod deku s kýblem čaje a po sto letech zkouknout nějaký z filmů, které jsem si poslední dobou nastahovala do nového super noťasu, samozřejmě všechno v HD rozlišení, aby to stálo za to :D Fakt jsem strašně dlouho nekoukala na žádný film, protože u toho nevydržím, neposedím, nepoležím, ani když jsem byla nemocná, to jsem koukala na seriály, spala nebo četla. Ale k věci, už zas píšu bláboly o něčem jiném! Nevím, jestli jsem to už zmiňovala, ale jsem hroznej úchylák a závislák na čajích. Pořád nějaké kupuji, zkoumám, ochutnávám, neumím si bez svého půllitrového hrnku čaje představit ráno či večer. Nepiji vůbec kávu, za to v čaji jedu opravdu ve velkém :D A protože je dneska ideální počasí k válení se s čajem, představím vám svou tea collection a čajové favority :)

Prvními z nich jsou tyhle zelené čaje od Teekanne aneb mé nejčastější ranní vyprošťováky :D Už jsem vyzkoušela snad všechny. Aktuálně mám doma příchutě Opuncia a Lychee, ale měla jsem už i Peach a Orange a taky mi zachutnaly. Jinak ze zelených čajů mám ještě v práci Zen Chai, je výborný po ránu na celkové probrání se a také na zklidnění. Výhoda těchto čajů je, že povzbudí, rozproudí metabolismus, pročišťují, dobře chutnají a bývají dost často v obchodech v akci, takže pak nevyjdou tak draho, což jinak jsou :D



Dalšími favority jsou čaje z Marks&Spencer, a sice bílý malinový a zázvorový s citrónovou trávou. Opravdu nemám co dodat, ten malinový chutná jako nějaký dezert a jako by se rozplýval na jazyku, opravdu :D Zázvorový jsem chtěla vyzkoušet čistě ze zvědavosti a velmi pozitivně mě překvapil. Jinak si dělám doma čarovný odvar z čerstvého zázvoru s medem a citrónem, který je tedy mimochodem taky výborný vyprošťovák. Určitě v Marks&Spenceru ještě po nějakém čaji sáhnu, až tam zase budu okukovat regály :)



Tihle frajeři mají čestné místo v mé sbírce už hodně dlouho! Jsou to nejlepší pomocníci na zahřátí v zimě, nebo jen tak večer k nějakému filmu nebo knížce :) Magic Moments je opravdu kouzelný a jablko a skořici snad nemusím popisovat :) I když znám lidi, kterým tahle kombinace vůbec nechutná, zvláštní :D



Dále tu mám čestné členy a představitele další mé oblíbené kombinace, a sice čaje švestka-skořice-vanilka. Mám ráda oba, ale chuťově jsou celkem odlišné, ač se tváří skoro stejně. Teekanne má jakoby výraznější vůni a chuť po ovoci, že to ,,zabíjí" ostatní přísady, v čaji od Pickwicku má opravdu vyváženou chuť po všech ingrediencích. Dneska mimochodem zvítězil jako kandidát a společník pod deku k filmu :D



A poslední páni na holení jsou nejnovější členové sbírky. Prvními jsou tihle dva krasavci, které jsem si opravdu zamilovala na první doušek. Pickwick je s příchutí bylinek a maracuji, opravdu chutná zvláštně, úplně jinak než by člověk čekal, a příjemně překvapil! A druhý je černý rybíz s citrónem, který chutná taky báječně :) Často si ho teď dělám večer a vždycky mi úplně úžasně provoní celý pokoj.



Předposlední kousek je novinka z Pickwick řady Delicious Spices a je to příchuť čokoláda-máta. Pokud máte rádi peprmintky nebo čokoládičky After eight, rozhodně doporučuji, chutná totiž jako kdybyste si z nich udělali vývar :D Fakt výborná chuť!



A to nejlepší na konec! Tenhle už mám doma snad třetí a ještě jednu krabičku mám v práci. Výborný, výborný, výborný čaj s příchutí citrónového sorbetu, připomínající chutí Lemon curd. Blaho jak vůní tak chutí, prostě aktuální největší zamilovaný favorit, který bych mohla pít od rána do večera! Ten rozhodně doporučuji :) Z celé téhle řady Delicious Spices jsem ochutnala ještě jablko se skořicí a karamelovou hrušku, nebo jak to bylo, a nechutnaly tak dobře, jako tenhle úlovek, který se rozhodně povedl na jedničku  s hvězdičkou :)


Tak to byl výlet do mé sbírky s čaji :D Doufám, že jsem vás nabudila na nějaký dobrý čaj a třeba i trochu inspirovala :) Jaké čaje máte rádi vy? Máte nějaké zkušenosti s těmi, co jsem uvedla? Jinak beru tipy na jakékoli další dobré čaje! :D

Užívejte víkendu, já beru švestku-skořici-vanilku a jdu se teda zahrabat pod deku :))

A. G. 

8 komentářů:

  1. "samozřejmě všechno v HD" :D to zní namyšleně!:D
    taky jsem závislák na čajích:) zelené čaje miluju kterékoliv, broskvovej nejvíc:) a bílé taky, Magic Moments mi připomíná Vánoce :) a ovocné už téměř nepiju...
    moc hezky udělaný článek! užij si zbytek víkendu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš, můj nový počítač je přehraje, tak na to namyšlená jsem! :D a samozřejmě to ber s recesí :D jinak moc děkuju, Magic je takový vánoční, přesně :)) taky si užij víkend, Kamčo :)

      Vymazat
  2. Od přítelova taťky jsem dostala na Vánoce i sadu čajíků Delicious Spices. Nejvíc mi právě chutnal Lemoc Sorbet (nom nom :-D), pak Sweet Apple. Máta s čokoládou mi moc nejela, ještě mám dva pytlíčky.
    Co miluji, a mohu doporučit, je od Teekanne Fruit Kiss, provoní celý pokoj. :-)
    No a musím pochválit krásné fotky. :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě miluju kombinaci čokoláda-máta, takže mně to fakt jede :D Ty čaje Fruit Kiss máme v práci, nevím, proč jsem je ještě nevyzkoušela, tak to musím napravit! :)) A moc děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  3. Miluju čaje a spoustu z nich jsem ještě neměla, tak děkuju za tipy:-)

    OdpovědětVymazat
  4. kdo by neměl rád čaje :) strašně mi chutnala od pickwiku ta švestka se skořicí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Výborný je zelený ananasový od Pickwicku, nádherně voní a jinak ujíždím na černých ochucených od Dilmah. Zatím je pořád jednička malinový, s mlékem a lžičkou cukru nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ty zelené ochucené od Pickwicku mi taky chutnají, zvlášť ten jahodový, ale nějak jsem se jich v jednu dobu hrozně,,přepila" a nemám na ně teď vůbec chuť :D na ten Dilmah se mrknu, děkuju za tip :)

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush