10. dubna 2013

Několik poznatků z dnešního dne


Krásný večer!

Chci se s vámi jen v rychlosti podělit o několik postřehů, které jsem dneska zaznamenala. Mám toho v hlavě moc a musím s tím nějak ven, někam to ventilovat, zkrátka pryč s tím ze systému :D
Znáte Murphyho zákony? A už jsem vám říkala, že na mě platí dvakrát tolik, co na normální lidi? Možná se po následujícím textu přesvědčíte a uděláte si obrázek sami :D





Co jsem dnes zjistila "nového"?

  • Když píšete velký test, není dobré začít se učit večer předtím.
  • Dáte-li si budík na šestou ráno, že vstanete a budete se učit, stoprocentně vám nezazvoní.
  • Když si malujete oči řasenkou, je zde velmi vysoká pravděpodobnost, že se vám bude chtít vzápětí kýchnout.
  • Když chcete jet autobusem, který běžně jezdí v 10:40, a vy dorazíte na autobusák včas, zjistíte, že je změna jízdního řádu a autobus již odjel v 10:25. 
  • Pokud si plánujete, že se budete učit ještě cestou do školy, je vcelku jasné, že na celý autobus řvoucí dítě vám to více než znemožní.
  • Chcete-li stihnout metro a tramvaj podle záložního plánu při cestě pozdějším autobusem, abyste na test do školy dorazili včas, autobus bude mít stoprocentně zpoždění a vy to zkrátka nestihnete.
  • Jakmile dorazíte do posluchárny plné lidí píšících v tichosti test 20 minut po začátku hodiny, všichni na vás budou zírat jak na návštěvníka z jiné planety, včetně učitele.
  • Pokud se naučíte na test devět esejových otázek z deseti, existuje více než stoprocentní šance, že v testu dostanete právě onu otázku, o níž jste předpokládali, že tam prostě nebude.
  • Když si dáte k obědu bagetu a brambory s domácí tatarkou v Boulevardu, zkontrolujte si, zda nemáte tatarku někde na obličeji, než se začnete usmívat na naproti sedícího sympatického chlapce s úmyslem ho "zbalyt".
  • Zajdete-li do DMka s tím, že jdete fakt jen pro deodorant, odcházíte odtamtud zpravidla o několik stovek lehčí a s pěkně těžkou taškou.
  • V DMku mají 10% slevu na deodoranty, to znamená, že bude brzy teplo!
  • Potřebujete-li, aby vám telefon vydržel dlouho nabitý kvůli očekávanému důležitému hovoru, počítejte s tím, že se vám určitě vybije a vy se budete muset někomu hodně omlouvat.
  • Když si budete chtít koupit lítačku, abyste po týdnu přestali jezdit na černo, a bus domů vám jede v 15:15, u okýnka DPP bude stát dlouhá fronta a technická přestávka zde bude končit v 15:10.
  • Pokud jste po nemoci a nehýbali jste se dva týdny, nepouštějte se do těžších levelů Body Revolution od Jillian.
  • Napíše-li vám kamarád, že dorazí v 8 na večeři, nenakupujte kvůli němu nic extra, co sami nespotřebujete, neboť kamarád vám v 9 napíše, že je stále v posilovně a že nedorazí. A už vůbec se kvůli němu nehoňte s úklidem, pokud jste měli původně úplně jiné plány.
  • Jste-li dlouho přesvědčeni, že na někoho už dlabete a nebaví vás, začnete se žárlivostí vztekat, když se opět bude snažit sbalit vaši kamarádku.

Ale tak vždycky může být hůř :D

To je asi vše k dnešnímu velmi plodnému dni :D Jak jste se měli vy? Doufám, že líp!

Dobrou noc!
A. G. ッ


7 komentářů:

  1. co na to říct? :D
    zasmála jsem se:)

    OdpovědětVymazat
  2. :D pobavilas! Měla jsi docela šílenej den :P :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pobavila jsem se :-D a všechno je fakt pravda:-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je konečná:D. zítra bude snad líp;)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ráda, že vás to pobavilo :D Takový věci se mi stávají úplně normálně, ale snad nikdy se mi jich nesešlo tolik v jednom dni :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj sleduji tvůj blog a byla bych ráda kdybys občas zašla na můj blog a třeba napsala svůj názor nebo radu a kdybys chtěla tak třeba i sledovat můj blog ;) děkuji :)
    http://im-going-through-changes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush