11. června 2013

FOOD PARADE #2 aneb fotek není nikdy dost!

Ahoooj!


Sprááávně! Dneska to budou jen a jen fotky pro potěšení oka a pro případnou inspiraci :)) Musela jsem si dnešní zkoušku posunout na další týden a tu z dalšího týdne na září, takže mám dneska času habaděj, kromě toho, že teda píšu vzorně esej a mikroesej, že... ehm... :D No... nic, jdem na to! :D


Tady je tedy pár mých nedávných výtvorů, které jsem zachytila svým Nikonovým objektivem :)

Rychlo-oběd:
nejlepší sýrovka s cuketou a sušenými rajčaty!

Sváča: tvaroh s meruňkami a jahodami + šokoláte

Véča: rozpadlá omeleta, chřest, cottage, zelenina

Ovesná kaše alá meruňkový Míša nanuk :D

Batáty + pokus o maso na kmínu a pórku (povedl se) :D

Véča:
knäck + cottage + jako dezert jeden s domácí nutellou :D

Chia ovesňačka s ovocem a kokosovou polevou :)

Jak se dá jinak udělat svačina :))
Tvaroh + PB + banán

Ovesňačka s hruškou, ořechy a šokoláte, MŇAM!

Taky hokus pokus, který se povedl:
polentové placky zapečené se šunkou, rajčetem a sýrem
+ sálát z ricotty a rajčete

Véča: moje oblíbená tortilla-kombinejšn :)

Véča: bylinkový pangasius + salát
Druhý den byl v práci k obědu s batáty :)

Můj zbrusu nový oblíbenec: kuře v arašídovém másle!

A ještě jedna sváča:
chia pudink s jahodou, lžičkou ricotty + kapka sirupu

Musím se pochválit, za poslední dobu se snažím jíst fakt ,,clean", takže jsem vypustila veškeré proteinové, ořechové a energetické aj. tyčinky a připravuju si i svačiny! :D Jednak z toho mám lepší pocit a taky se to teda vyplatí finančně.

Na kterého krasavce chcete recept? I když se mi zdá, že většina se dá odkoukat jen z fotky :)

Jinak včera jsem koukala na díl Přátel, kde probíhala diskuze, čeho by se kdo vzdal, kdyby si musel vybrat: JÍDLO nebo SEX. Řeknu vám, opravdu těžké dilema, furt se nemůžu rozhodnout a vrtá mi to hlavou :D Jsem na tom stejně jak Joey :D
Co vy?

Mějte pěkný zbytek dne, dávejte bacha na komáry a na vejce (člověk aby se bál otevřít okno nebo něco sníst, fakt že jo :D) !!!

A. G. ッ

7 komentářů:

  1. samé dobroty, ani bych neřekla, že je to clean food :) (myslím to v dobrém, není to kritika) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pudink, mňam mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadla mi huba z pantůů! a závidím ,,clean" papání, já na to poslední dobou pěkěn prdím:D
    já bych volila sex a pak jídlo :D hh, měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to vypadá opravdu dobře:)

    OdpovědětVymazat
  5. všechno vypadá skvěle, dala bych si chřestík

    OdpovědětVymazat
  6. Ta lžička je úžasná! Nepochlubila by jsi se, kde jsi ji sehnala? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty brďo, tu myslim kdysi dávali k Emco instantním kaším, ale je to fakt dávno... Bylo i několik verzí, myslím "Jsem v kaši", "Jsem na kaši" a "Jedu na oves" :D

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush