24. června 2013

RECEPT: Domácí Cini Minis!



Krásný večer všem!

Dnešní plány mi zhatilo hnusné počasí, takže jsem se činila doma v kuchyni, jelikož mám klasicky moc práce a zbytek povinností do školy a nechtělo se mi nic dělat :D Brouzdala jsem taky různě na netu a narazila jsem na recept na domácí Cini Minis a dost se mi zalíbil (kdo by neměl rád Cini Minis!). Jen mi přišel moc nezdravý a "americký", tak jsem ho zkusila převést do nějaké zdravější a dostupnější verze. Shodou okolností mi navíc došlo domácí müsli v Mixitové tubě, tak bylo potřeba ji zas něčím doplnit :) A taky mám poslední dobou nějakou receptovou náladu, takže se omlouvám, ale budu vám prostě takhle na večer dělat chutě :D

Byl to takový hokus pokus, ale docela se povedl :))

DOMÁCÍ CINI MINIS


Potřebné ingredience:
  • 200 g rozmixovaných vloček (nebo Emco jemné)
  • 50 g hladké mouky
  • 1 vejce
  • špetka soli
  • 40 g třtinového cukru
  • 1/2 prášku do pečiva
  • 1 lžíce skořice
  • 4 lžíce kokosového oleje
  • 3-4 lžíce mléka (podle potřeby, aby to moc nelepilo)
  • + skořicový cukr na posypání
  • + mléko na potření

Postup:
Ze surovin vypracujeme těsto a rozdělíme ho na 2 díly. Předehřejeme si troubu na 200°C. Těsto vyválíme na co nejtenší pláty (opravdu tenoučké, aby pěkně křupaly), pokud se těsto bude lepit, pomoučíme si váleček. Dáme je na pečící papír a lehce je pomašlujeme mlékem. Pomocí nože nebo radýlka pak pláty nakrájíme na kostičky. Dále už je jen posypeme skořicovým cukrem (stačí smíchat třtinový se skořicí) a dáme péct zhruba na 10 minut. Necháme chvíli vychladnout a nalámeme. Hotovo! :))


Udělala jsem jeden plátek tenčí, a kostičky z něj jsou o víc křupavější, takže doporučuji válet a válet, co to půjde :D Výtvor jsem nasypala do Mixitového tubusu a ještě na něj nasypala skořici a cukr, aby se tam pěkně uleželo aroma :) Malý vzorek (ty nejvíc upečené okraje, mňam :D) mi fakt chutnal, takže se těším na Cini Minisáky na snídani :))


Přeji Vám hezký zbytek večera, já se jdu ještě vrhnout na svůj hlavo-barvící proces, ať nevypadám zítra na zkoušce jak odrostlej polozrzavej domorodec :D

A. G. 

9 komentářů:

  1. ty seš šikulín, to by mě nenapadlo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. doma v kuchyni ti to prospívá:P a tuby taky ráda nečím naplňuju, cini minis se ti povedly :) a snad byl barvící proces úspěšný - hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to zní opravdu perfektně.Cini minies už jsem neměla pěkně dlouho a uvažuji, že to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to bezva nápad. :P

    OdpovědětVymazat
  5. Tak už je pojídám :D Jsou fajn, ale müsli jsou lepší, nebavilo mě to válení :D

    OdpovědětVymazat
  6. Annie, děkuji Ti! Ciniminis zbožňuju celým svým srdcem, takže se nemůžu dočkat, až tuhle zdravější a levnější verzi vyzkouším! Pokud to bude tak delikatesní, jak si myslím, tak Tě pak budu do konce života vychvalovat až do nebe kudy budu chodit! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, díky za ohlasy! Jsem ráda, že se líbí :) Možná by byly dobré i z normální celozrnné mouky, možná by se daly pomazat na vrchu spíš olejem, aby vydržely pořádně poskořicované... Budu na tom ještě pracovat :D Když tak dejde vědět poznatky z pečení :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já je dělala minulý týden! :) Ale podle receptu tohoto http://triathleteskitchen.tumblr.com/post/52128578374/homemade-breakfast-tips a bylo to výborný.zkusím i ten tvůj :)

    OdpovědětVymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush