9. června 2013

RECEPT: Luxusní vanilkovo-hruškové proteinové palačinky

Zdravím a přeji krásné nedělní dopoledne! 


Sluníčko nám svítí, konečně je krásně, tak doufám, že nám to vydrží! Sice neplánuju vyrazit někam ven, budu většinu dne zalezlá s učením, protože mě čeká zkouška zítra a další pak v úterý, ale člověk má hned lepší náladu a víc energie :)) Jak je u vás a co plánujete na dnešní den? Podle mé červnové výzvy bychom si dneska měli všichni hodit nohy nahoru a na pár minut vydechnout, takže se určitě zapojte :D Jinak se vám musím pochlubit s jednou naprosto luxusní snídaní, kterou už jsem několikrát dělala. Nazvala bych jí klidně ,,Ranní cesta do ráje" nebo tak něco, protože je to prostě něco výbornýho :D Takže tady je recept!





VANILKOVO-HRUŠKOVÉ PROTEINOVÉ PALAČINKY

Ingredience na 1 porci:
  • 30 g ovesných vloček
  • 20 g vanilkového proteinu (samozřejmě ho můžete vynechat a/nebo dát místo něj mouku)
  • 1 lžička prdopeče
  • 1 lžička vanilkového extraktu
  • ¼ malé hrušky
  • 2 lžíce řeckého jogurtu (já dala 1 tvarohu a 1 bílého jogurtu)
  • 1 lžíce jablečného pyré / rozmačkaného banánu
  • 1 lžička stévie
  • 2 vaječné bílky

Jak na to:
Vše výše uvedené hodíme do mixéru a zmáčkneme tlačítko ON :D Na pánvičce si rozehřejeme a rozetřeme kapku (kokosového) oleje a opékáme palačinky z každé strany 2 minuty na mírném plameni (opravdu 2 minuty a pozvolna, jinak se rozpadnou).
Ozdobíme nakrájenou hruškou, vlašskými/pekanovými ořechy, skořicí a nějakým sladkým sirupem. Dlabeme, mlaskáme, olizujeme se, vše je povoleno :))

Hodí se jako snídaně nejen před cvičením a určitě by byly dobré i s jablkem, pokud nemáte po ruce hrušku :) Recept jsem objevila ve svém wordovém dokumentu, kam jsem si kdysi dávno zapisovala recepty, a nepsala jsem si, odkud to je, takže bohužel beze zdroje, ale snad to nějak nevadí. Recept poslouží tak jako tak :D
Užívejte zbytku víkendu, já se jdu zas vrhnout na to (m)učení...
A. G. 

4 komentáře:

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush