23. července 2014

FOOD PARADE #11: Letní nálož


Ahoj, ahoj, ahoj!
Protože není nic snazšího než naházat sem pár fotek a něco k nim připsat (což se mi z časových důvodů zahrnujících spoustu letních radovánek, hledání práce, prokrastinování a "psaní" diplomky) velice hodí, je tu další FOOD PARADE, složená především z nějakých sladkých snídaní, jelikož to je asi jediná část dne, kterou trávím doma a stíhám si to pěkně všechno připravit a v klidu sníst :D Soo, here we go!


Studená #MojeOvesná
Jak je takovýhle hic, nechce se mi v minibytě vytvářet ještě větší vedro, než tam je,
takže většinou ráno nebo přes noc namočím vločky s tvarohem a jogurtem
a naházím do nich nějaké ovoce a oříšky

Sváča
Meruňky s tvarohem a kostičkou šokoláte

Tvargle z Olomóca!
Když se výjimečně večer nikam nejde, užívám si soukromí a smrdím si doma s olomouckými tvarůžky :D

Mugcake Queen
I když pořád někde čtu o škodlivosti mikrovlnek a jak kvůli tomu nejspíš zítra umřu,
od pečení hrníčkových koláčků mě to neodradí! Tenhle je s čokoládou uvnitř :)

#MojeMeruňky
Pěkně uvařená ovesná v rendlíčku s vanilkovým extraktem :)

Meruňkový šmakoun opět v akci
Tentokrát jsem ho nacpala do jogurtu a zasypala nektarinkou a kokosem, lahoda!

Post-workoutová večeře s dezertem
Lněné houstičky už jsem ukazovala minule, tak se mrknětě a vyzkoušejte, je to naprostá delikatesa!

Lněná #MojeOvesná
Opět pořádná nálož kaše s banánem a lněnými semínky

Pochlebování aneb netradiční oběd
Občas je prostě na to pečivo chuť. Na tenhle chleba s vlašskými oříšky, který mi byl dovezen z Anglie, ji mám vždycky!
No a k tomu jako dezert tvaroh s kokosovým mlékem :)

Čokovesná
Jak jinak než s banánem a pébéčkem :)

Scvrklá ovesná
Do téhle jsem přidala protein a nějak se mi srazila :D


#InstaOběd
Celozrnné špagety s bazalkovým tofu, pestem, cuketou, rajčátky a čerstvou bazalkou
Bazalkové tofu nijak nenadchlo, ale ani neurazilo - 5 bodů z 10 :D

Pancake Sunday
Když je v neděli čas (tzn. když nespím do oběda), dám si ráno práci s pěknými lívanečky :)
Tyhle jsou prokládané tvarohem s kokosovým mlékem a jahodami, mňam!

Jinak je můj letní jídelníček obohacený o plno smoothies (jelikož moje kuchyň je obohacena novým mixérem), pracovně-obědových salátů, samozřejmě o kila melouna (má oblíbená letní plodina :D) a sem tam o nějakou zmrzku. Kalorie ani makra nějak neřeším, snažím se jíst prostě "normálně" aka IIFYB (If It Fits Your Brain). Ale o tom víc jindy :)


A jaká je vaše oblíbená letní plodina? :D


Zatím (s)mějte a užívejte léta!

A. G. ッ

4 komentáře:

  1. Ty lívance vypadají skvěle! Ta kaše se ti srazila, protože jsi do ní sypala protein pravděpodobně, když byla ještě moc horká. Já většinou uvařím kaši, nechám ji trochu vychladnout (ne moc, ať ji zase nejíš studenou) a pak postupně pomalu přisypávám a zamíchávám protein ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju aza pochvalu a za vysvětlení a za radu, asi to bylo fakt tím :) Člověk se prostě pořád má co učit :D

      Vymazat
  2. Krásné fotky,ani bych nedokázala říct, co bych si dala nejvíc, ale nejlepší jsou fotečky s přítomnou čokoládkou, mňam, čokoládka nezklame nikdy a nikde=)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Čokoláda je jasná věc, ale musím si od ní teď dát menší odvykačku, jelikož mi ji pěkně zdražili, tak na ni musím číhat, až bude někdy v akci (kupuju ty od 80% výš a cena kakaa šla pěkně nahoru).

      Vymazat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush