28. srpna 2016

!!! LE BIG NÁVRAT !!!

Ahoj a vítejte zpět!

Long time no see, což? Inu, byly to dlouhé a bláznivé dva roky, které mi dá se říct sežrala bývalá práce. Ale protože u mě nastalo po dlouhé době období změn, práci jsem vystřídala a s tou novou se dá mnohem lépe skloubit také nějaký život a volný čas. Na návrat k blogování myslím už hoooodně dlouho a teď byl konečně čas popadnout to pěkně za pačesy a něco s tím udělat. Hodně z vás mi taky psalo, jestli to tu obnovím, za což moc děkuju :) Takže jsem zpět!



Kromě dvou svíček na dortu a pár vrásek navíc jsem to vlastně pořád ta samá trhlá já. Ale teď už taky ve své vlastní fyzické podobě a s tím pravým jménem (Petra aka Papush, těší mě :)), protože proč ne. Dospěla jsem k jakémusi osvícení mysli a fakticky nechápu, proč jsem to tak nedělala už předtím. Člověk se zkrátka pořád někam posouvá, díkybohu za to! :)

Pokud jste můj blog četli předtím, víte, oč tu jde. Pokud ne, updatovala jsem záložku ABOUT, kde najdete více informací. Sice je asi v dnešní době jůtuberů trochu passé blogovat (rozuměj psát), ale i přes to, že mám deset let herecké průpravy a s úpravou videí taky nějakou tu zkušenost, vypadám na kameře jak totální dement já a kamera si prostě nerozumíme tak, jak bych chtěla. Prozatím zůstanu u psaní, protože si myslím, že je naopak dneska důležité a trochu povznášející si občas něco přečíst. No ne? :)

Chtěla bych tu pokračovat ve podobém duchu, jen trochu méně sobecky a budu se hlavně snažit přispívat články k boji za vyvážený zdravý životní styl a proti poruchám příjmu potravy. Poslední dobou totiž zjišťuji, jak se obejvují častěji a častěji a je to fakt alarmující! Nadešel čas taky přispět do pléna, sice ne tak významně, ale alespoň nějak. Doufám, že do toho půjdete se mnou! :)

A co jsem za ty dva roky dělala? O tom třeba příště :) Zatím si mě přidejte na všech sockách:

Já to tu jdu ještě trochu vytunit, je tu spousta prachu, neaktuálních věcí a tak.


(S)mějte se krásně!
P. ッ

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ráda odpovím na jakýkoli váš názor, připomínku či dotaz. Pochvaly mě potěší a kritika je občas taky třeba :)
Díky,
P. ッ

© 2012-2017 by Papush